Deklaracja dostępności
Zespół Przedszkoli nr 1 w Świdniku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.zp1swidnik.bip.lubelskie.pl.
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Renata Wójcik - dyrektor — mejlowo zp_1@oswiata.e-swidnik.pl lub telefonicznie 817515588.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś jej elementu.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostęopnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposobu kontaktu. Jeżeli osoba zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna takżę określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niz w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest mozliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie mozliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niz 2 miesiące od dnia wystapienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest mozliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi rwalizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi wejście główne, znajdujące się od strony północnej, prowadzą do niego trzystopniowe schody. Do budynku prowadzą też trzy inne wejścia, od strony wschodniej i zachodniej z trzystopniowymi schodami i poręczą oraz południowej od ogrodu (bez schodów). Budynek nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym sa pracownicy administracji. Istnieje mozliwość zapewnienia asysty przez pracowników jednostki przy wejściu do budynku po wczesniejszym uzgodnieniu telefonicznym - tel. 81 7515588.
W budynku na każdym poziomie (parter i piętro) znajduje się hol zapeniający pełną komunikację poziomą wewnątrz budynku, do którego prowadzą dwie klatki schodowe. Budynek nie posiada windy oraz schodołazu.
Obok budnynku na parkingu miejskim o odległości o. 50m znajduja się wydzielone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Przy wejściu do budynku w widocznym miejscu umieszczone sa informacje o prawie wstępu z psem asystującym.
W budynku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka mogowego.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.